Artikler hos Simployer

Simployer støtter og forenkler arbeidsdagen for ledere, HR og ansatte.


Presentasjon av Stein

Stein D. Wesenberg er en erfaren kurs- og foredragsholder innen temaer knyttet til ledelse, motivasjon, organisasjonsutvikling, kultur og kommunikasjon.


Dette må alle ledere vite og gjøre noe med!

- Halveringsgraden på kompetanse er dramatisk høy, og det går stadig fortere. Det du lærte for 10 år siden om ledelse kan være helt utdatert, sier lederutvikler Stein D. Wesenberg i Simployer.


Skal jeg ta møtet fysisk eller digitalt? Det er det store spørsmålet alle ledere bør stille seg i 2021

- Valget om et fysisk eller digitalt møte er viktigere enn du kanskje tror, sier lederutvikler Stein D. Wesenberg. Noen møter egner seg rett og slett ikke for digital gjennomføring.

Artikkel hos Econa

Hvordan lykkes vi som ledere av den nye generasjonen arbeidstakere?


Artikler hos Computerworld

Computerworld covers a range of technology topics, with a focus on these core areas of IT.

Det skal ikke være behov for en krise

Endringer må forankres i forretningsbehov. Det er et topplederansvar, og varer gjennom hele endringsreisen.

Endringsledelse og endringskommunikasjon

Stein Wesenberg – universitetslektor ved NTNU og NMBU og daglig leder i TRI Consulting

HR – virksomhetens endringsmuskel

Nye oppgaver står i kø når HR-avdelingen digitaliseres.

– Fremtidens arbeidsform er hybrid

Hva gjør vi når vi ikke lenger må sitte hjemme?



TALERLISTEN

 

Stein D. Wesenberg

Arbeids- og organisasjonssosiolog, daglig leder av TRI Consulting AS



Podcaster med Meyer&Haugen

Rekrutering & Rådgivning

Hvordan blir den nye digitale jobbhverdagen?

Hvordan blir den nye jobbhverdagen etter pandemien? Hvordan skal vi jobbe?

Hvordan lede seg selv fra hjemmekontor?

Å sitte på hjemmekontor har blitt en vant hverdag for mange. Hva gjør dette med oss?


Apple Podcast

10 - Stein Wesenberg i Tri Consulting | Kundeservice S1E6

Pulsen på Kundeservice.

YouTube

Stein Wesenberg i Tri Consulting | Kundeservice S1E6

Slik lykkes du med kundeservice.